Dwujęzyczność
Przykładowy program nauczania z języka angielskiego.
| Czas realizacji materiału | Zagadnienia gramatyczne | Zagadnienia leksykalne | Projekty tematyczne i kulturowe |
|---|---|---|---|
| Tydzień 1 | - Do you like … ? - Yes, I do!/ No, I don’t! |
Tea Milk Sandwich Eggs |
Do you like broccoli? |
| Mówimy co lubimy jeść na śniadanie | |||
| Tydzień 2 | - This is head. | Bread – head Egg – leg Jelly – belly Pie – eye |
|
| Poznajemy nowe nazwy jedzenia i szukamy do nich rymów | |||
| Tydzień 3 | - Let’s visit London! - What is it? - It’s a Big Ben! |
Big Ben London Eye Red bus |
London Tour |
| Poznajemy kulturę Wielkiej Brytanii | |||
| Tydzień 4 | Happy Birthday! | Party Balloons Cake presents |
Happy birthday to you |
| Organizujemy przyjęcie urodzinowe dla maskotki | |||
Dwujęzyczność
Przykładowy program nauczania z języka angielskiego.
| Czas realizacji materiału | Zagadnienia gramatyczne | Zagadnienia leksykalne | Projekty tematyczne i kulturowe |
|---|---|---|---|
| Tydzień 1 | - Do you like … ? - Yes, I do!/ No, I don’t! |
Tea Milk Sandwich Eggs |
Do you like broccoli? |
| Mówimy co lubimy jeść na śniadanie | |||
| Tydzień 2 | - This is head. | Bread – head Egg – leg Jelly – belly Pie – eye |
|
| Poznajemy nowe nazwy jedzenia i szukamy do nich rymów | |||
| Tydzień 3 | - Let’s visit London! - What is it? - It’s a Big Ben! |
Big Ben London Eye Red bus |
London Tour |
| Poznajemy kulturę Wielkiej Brytanii | |||
| Tydzień 4 | Happy Birthday! | Party Balloons Cake presents |
Happy birthday to you |
| Organizujemy przyjęcie urodzinowe dla maskotki | |||